Däck bytar time!

Tänka sig min pappa tyckte att det var bäst att jag lärde mig byta däck, ifall jag nu skulle hamna själv ute på en väg och skulle behöva den här lilla kunskapen.
Så ut gick jag för att lära mig att byta däck, i min vita jacka och utan handskar. Men ops jag fick visst vända in igen. Pappa tyckte inte min klädsel var så lämplig, så på med pappas gamla jobbar jacka och ett par av mina små bröders gamla handskar, så visst blev jag snygg, det var gosiga kläder i alla fall. Och nu kan jag byta däck, har inte lyckats lossa någon mutter själv än men den styrkan får jag väl öva upp =)


Haha visst är jag fin!

Kommentarer
Postat av: MOA

HEJ. Jag hade inget att göra så jag googlade mitt namn och då kom den här sida upp häftigt du heter exakt sama som mig Moa gunnarsson....MVH moa

2008-12-12 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0