Alarm, 22:00! Ops



Hallå hallå! Nu har jag precis vaknat och det var tur, hmmm. Jag hade nämligen inte ställt alarmet på 10:00 igår utan på 22:00. Antagligen tyckte jag att det var en lite mer passande tid.
Nu ska jag i alla fall ner och jobba på fiket, vilket kommer att vara as stressigt. Att jobba lördagar på ett fik är dödens. Alla är på stan och alla ska fika och äta, så jag sitter här och laddar upp nu. Med Jons pappas egen gjorda druvjuice och lite rostat bröd, precis vad jag behövde idag.
Jag ska försöka hinna lägga upp lite bilder från igår efter jobbet =) Tog tyvärr bara bilder från när vi servera för jag hann inte åka till Louise avskeds partaj utan jag fick möta henne nere på stan istället. Och där blev det inga bilder tagna. Hörs sen. Puss puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0