Hemma från att ha vart hår modell =)


Nu är jag hemma igen! Har fått mitt hår färgat och slingat med röda/violetta slingor, försökte visa det i dessa bilderna men det syns inte så bra tyvärr! Men jag är kanon nöjd med resultatet av färgningen =) Jag har dessutom fått bokat tid till klippning imorgon. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska klippa snedlugg igen? Vad tycker ni?


 
En kanon glad Moa! Håret känns så gott efter att ha vart hos frisören =)


Jag är riktigt blek nu, tur att jag ska iväg och sola!


Och här har vi henne min söta kusin Linnea, när hon står och blandar ihop alla färger, hade fyra olika burkar med färgning, blekning eller toning. Galet....


Kommentarer
Postat av: frida

Tack :) de e memie.blogg.se som designat den... 75 kr kostar de iofs... men lite roligare å personligare :) Fin du blev i håret ! :)

2008-11-18 @ 17:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0