Tv kväll hos Jon



Nu har jag precis kommit hem efter att ha kollat på tv hemma hos Jon! Självklart var vi tvugna att se hål i väggen det har blivit en liten tradition för oss på söndagar =) Sen så förra söndagen började programmet Erik och Mackan snygga och smärta, kalas skoj program. Det är absolut ett sånt program som jag aldrig skulle fastna för men där ser man, det har jag faktiskt gjort. De är kanon sköna och testar massa olika teorier, förra programmet handlade om fylla, detta om kåthet och nästa om hur mycket man kan styra med huvudet! Jag tror att jag kommer att vara en av alla som kommer att sitta bänkade vid tv:n nästa söndag också. Men nu är jag döds trött och det är dags för mig och sova. Så godnatt på er alla och sov gott!




Erik och Mackan, snygga och smärta



Här har vi Jon som för en gångs skull gick med på att vara med på en bild =)




Och lilla jag testade min nya stickade väst, gosig och bra att ha en lugn kväll framför tv:n och japp hade precis kommit ut ur duschen, mitt hår är visst fortfarande blött.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Eftersom du bloggat om Erik & Mackan tänkte jag att du ville veta att programmet har ny sändningstid fr o m söndag 7/12. Ny tid är klockan 20.00 på TV6.

Trailer:

http://se.youtube.com/watch?v=8nKDT5NRepI

2008-12-06 @ 11:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0