Färglad och nyttig frukost!

Jag laddar verkligen inför ikväll, det ska bli så himla kul att gå ut i Varberg igen och vad bättre kan man ladda med än en ordentlig frukost!
Nu på morgonen har jag och Robin sprungit runt som galna i vårat hus och letat reda på våra påskägg. Sen efter det så har vi ätit frukost, mamma hade färgat alla äggen i olika fräcka färger. Så frukosten bestod av ägg och mackor med påskskinka på, eller vad man nu säger julskinka? Gott var det iallafall! Ganska bekvämt att bo hemma ett tag igen, hehe.
Nu ska jag ta och göra iordning mig och ta mig ner på stan och hämta ett par skor som jag har klackat om och dessutom köpa något gott som jag kan grilla hemma hos Yvonne ikväll! Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Påskafton! " och säg vad du brukar göra på påsken!? :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-04-11 @ 10:40:30
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar: haha, gud vad lyxigt! den senaste bilden jag lagt in på bloggen är ungefär ett ganska bra bevis på hur det ser ut här just nu :( så tråkigt..

2009-04-11 @ 16:39:01
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0