Hello!

Tillbaka till tentapluggandet, vilket jag måste erkänna att jag tycker är ganska kul. Dessutom så trivs dystra jag med att solen har gått i moln, det blir nämligen så himla mycket lättare att koncentrera sig på studierna då.
Igår så köpte jag och Jon lite jordgubbar fast det blev aldrig att vi åt så många, men det gör inte mig något. Det är perfekt att ha dem som pluggproviant, fast okej efter ett tag blev det lite vanlijglass till dem också, och det var kanon gott. De första jordgubbarna som jag tror att jag har ätit i år. Smaskens!




Kommentarer
Postat av: Najnaah

Åh vad gott med jordgubbar:D!

Ha en fin dag:)

2009-04-28 @ 13:10:24
URL: http://najnaah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0