Nu var det dags igen!

Ännu en sittning är nu på väg denna gången är det en jobbarsittning för oss på VG:s. Egentligen är VG:s inte öppet lördagar men de har öppet speciellt för oss idag så det kan nog bli kul. Självklart så har det ett tema på denna sittningen också och det är disney och jag vet inte riktigt hur det kom sig men jag ska vara zebran ur Madagaskar. Vad tycker ni om min kreativitet? Manen har jag nämligen precis gjort i tyll och ståltråd visst blev den ganska cool. Öronen i filt fast jag ska nog måla de lite sen och så min svartvita klänning med rosett, fast det blir bara en svans idag hehe. Färgen ska nog bli lite sträck bara, jag är inte sugen på att vara helt vit i ansiktet idag också.


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! Du är en av finalisterna i "Månadens blogg" i april. Om du bloggar flitigt och skriver om intressanta saker till den sista så har du en stor chans att vinna ;-) Lycka till!

2009-04-25 @ 14:55:07
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0