Picknick time!

Nu är det dags att äntligen ge sig av och träffa mina goa barcelona tjejer. Vi ska ta och picknicka vid fästningen och glassa ute i solen. Det ska bli hur gott som helst.
Efter det så ska jag till Linnea och få mitt hår slingat, ska nog jobba mig fram till att bli blond igen nu när sommaren kommer. Det är någonting som ni kanske inte visste; att jag iprincip har varit blond i hela mitt liv. Så det blir till att börja med lite ljusa slingor och sedan jobba sig framåt till ljusare och ljusare. Men nu måste jag gå vill vara färdig när Yvonne kommer förbi och hämtar mig. Hörs sen igen!


Kommentarer
Postat av: maria

Va mysigt med picknick! :)

Fin blogg :D

2009-04-10 @ 17:59:19
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0