Vacker dag

Hallå hallå! Idag har jag första vanliga föreläsningen för veckan, vilken handlar om offentlighet och sekretess så det ska nog bli intressant. Ska bli gott att ha en vanlig föreläsning igen, jag håller bara tummarna för att det är en bra föreläsare.
Sen tänkte jag ta mig ner till stan för att köpa vitt teatersmink till min geisha utstyrsel till sittningen på fredag. Inte för att det känns som att jag behöver det just nu i och med att jag är så himla vit ändå men de är ju extremt vita och så långt har min blekhet inte gått ännu, tur det.
Måste bara säga också att här nere i skåne är himlen blå och molnfri just nu, så det känns inte direkt fy skam att ge sig ut just nu =) Hörs senare idag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0