Varberg på natten!

Herregud! Igår var det kanon skoj att träffa mina vänner som fortfarande bor kvar i Varberg! Det blev tillslut att vi var hemma hos en kille som heter Robert och grillade och spelade Rock band eller vad man kallar det? Skoj var det iallafalloch snacka om att jag var duktig på trummorna, om man får skryta lite, hehe! Nöjd var jag iallafall! Sen var det som sagt utgång vilket var väldigt tråkigt till att börja med, men efter ett tag när man hittat lite gamla ansikten, blev det otroligt kul. De var grymt bra musik, som vanligt i och för sig så jag är inte förvånad. Men med andra ord blev det en hel del dansande och ja ni som känner mig vet att det är pricken på i:et för mig när det gäller en utekväll. 


Jag och Ellinor inne på Oscars! Visst är min nya kjol fin föresten!?

  
Men det var så här kvällen började med grillat, mmm smaskens


Jag och söta goa Martina


Svamp, som han kallades, Henrik och Robert

    
Trummspelande och marshmallow grillande, mycket uppskattat båda två!


Girl band? Det nya stora kanske?


Nej Robert och Svamp fick också vara med


Jag, Hennie och Martina innan vi skulle ge oss av!

    


Bye bye förfest, efter denna bilden bar det av....

Kommentarer
Postat av: martina

haha tur att jag inte ser trött ut på vissa kort iaf :) Jättekul att träffas igen! Nu får du länken till min blogg med!

Puss

2009-04-14 @ 16:31:49
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0