Lär mig att lura mig själv!

Vad gör man när man inte kan sova? Jag är verkligen en mästare på att skrämma upp mig själv efter att ha sett någon lite läskig film, och det är precis vad som har hänt nu. Så trots att klockan är över tre och jag har föreläsning imorgon vågar jag inte längre blunda , inte ens släcka lampan. Det spelar ingen roll hur trött jag är, det går bara inte. Hade suttit fint med något bra tips om hur man lär sig koppla bort och byta tankar! För detta kommer inte funka i längden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman då! Inte skrämma upp dig så! Du får göra som jag brukar göra, sätta på en disney film eller komedi så man kan tänka på något annat. Eller läs en bamsetidning som jag gjode när jag va liten :)

pusss // yvve

2009-12-09 @ 17:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0