Fin fin dag

Idag har jag insett hur mycket jag hade tjänat på att köpa ett busskort, fast jag ursäktar mig hela tiden med att det faktiskt fortfarande är snöoväder. Tänker faktiskt ta och cykla längre fram.
Jag har nu haft mitt sista seminarie innan tentan så imorgon är jag helt ledig, vilket innebär att jag kommer vara mer upptagen än någonsin med att plugga. Hur nu dettå går ihop?!?! Jag har även fått lämnat tillbaka kjolen som jag hyrt och varit och tentafikat med lite vänner.
Nu på kvällen tittade vi på filmen Body of lies och tyvärr den nådde inte mina förväntiningar. Leonardo Dicaprio har oftast om inte alltid valt grymma filmer att göra men denna var en tabbe. Okej den var inte helt kass men ingen gripande, spännande action i alla fall. Nu är det lägg dags för mig och det ska bli kanon gött. Sov som en stock i natt och min plan är att lyckas med det även ikväll.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja eller hur!! vi får se fem som vinner..

2009-02-12 @ 10:14:04
URL: http://samraaah.blogg.se/
Postat av: Hits2You

Hej! Önskar du fler besökare till din blogg ? Här är ett koncept som ger garanterat fler besökare och det är helt GRATIS att vara med.

2009-02-12 @ 11:47:46
URL: http://www.hits2u.com/?742303
Postat av: Filippa

Hej! Handlade prylar här för 129:-. Välkommen till min URL.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0