Fredagens bravader

Hallå hallå. Dagen har än så länge varit riktigt riktigt bra. Jag har väl mer eller mindre bara pluggat idag förutom när jag var iväg och åt nationslunch på Sydskånska. Dom serverade idag lasange, med feta ost och soltorkade tomater, kanon gott. Där träffade jag även min gamla klasskamrat Matilda, så jag tackar ännu en gång gudarna för att jag har en så snäll pappa som låter mig ha hans mobil, så att jag kan hålla kontakten med alla människor här nere. Tack tack.

Men nu till kvällen bär det av till Nicole på förfest och sedan vidare till Hallands nation, eller som sagt det är planerna än så länge. Hoppas på att det blir kul, vi är ett stort gött tjej gäng plus någon liten kille som ska försöka göra kvällen lite festlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0