Lugn dag

Slapp dag, eller rättare sagt en dag då man själv får ta eget ansvar. Jag ska snart ge mig in mot centrum för att äta lunch på lunds nation där de idag serverar lax, vilket ska bli jätte gott. Det blir inte att man gör fisk hemma inte jag i alla fall. Sen så ska vi försöka plugga lite ett gött gäng, önska oss lycka till. Och därefter så ska vi på en föreläsning om studenthälsa, studieverkstaden och studieteknik, vilken är obligatorisk, men det ska nog bli kul. Sen får vi se vad det blir eller om det blir någon kvälls aktivitet, vi har pratat om att träffas ett gäng och laga svensk husmanskost, typ kokt potatis, fläsk och löksås. Men vi får se helt enkelt.


I brist på diciplin har jag börjat locka håret på morgonarna, ops.... Dålig vana.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Söt!

2009-02-18 @ 13:45:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0