Ög:s

Då har ännu en lördag i Lund passerat. Gårdagen var sjukt rolig, tiden bara försvann. Jag förfestade hemma hos Agnes, en toppen tjej här ifrån skåne som alltid är pigg och glad. Sen gick vi vidare till Östgöta nation där vi mötte upp Chrostoffer, alias Stofmeister, och Vidar. Det var jätte jätte kul på klubben, men tiden bara försvann och sen stängde stället. Bara sammanfattning eller hur.



Jag och störtsköna Therese, på förfesten. Visst är de stora glasen snygga och farliga ska nog också tilläggas 


Agnes, Therese och Erik innan vi begav oss ut i snöstormen för att ta oss till Ög:s


Och väl inne på Ög:s, detta var kvällens tjejtrio, en mycket bra sådan.

Kommentarer
Postat av: Angelica

svar: Det är väl inge töntigt med det! Det är snarare coolt att du vet vad du vill göra i livet :) Jag har själv ingen aning om vad jag vill göra. vilken är ganska dumt eftersom jag går en yrkes förberdande linje.

2009-02-22 @ 17:05:22
URL: http://killerduck.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad tror du lägenhetsägaren säger när han ser sitt hem i detta skick :)

Han kanske inte har koll på att du har blogg?

2009-02-22 @ 21:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0