Helsingborg

Som sagt igår var jag och lite vänner hemma hos Anna i Helsingborg och festade. Vi började kvällen med att göra tacos, vilket alltid är lika gott. Sen så förfestade vi fram till tio och gick sedan vidare till Tivoli. Ett grymt ställe, det hade tre dansgolv ett med schlager, ett vinyl golv vilket innebär en massa gamla rock klassiker och ett rnb golv. Alla lika omtyckta. Sen så drog vi hemmåt och åt upp resten av tacosen som nattamat.
Och nu idag så gick vi till en restaurang som heter Haket, vilken var så himla mysig med massa soffor och kuddar överallt och riktigt god och bra mat. Men nu är jag så himla trött så trots att det är lördag ska jag nog bara vara hemma och plugga. Med andra ord det kommer att bli en tidig kväll.


Vidar våran köksmästare för kvällen


Mums alla var lika hungriga


Den fina utsikten ifrån balkongen, det är Danmark man ser på andra siadn vattnet


Ännu en fin bild, tänk er att kunna sitta här på sommarkvällarna


En liten samling med folk


Jag och Anna


Kvällens tjejtrio, det är alltid en trio av någon anledning...


Väl inne i dimman


Vinyl baren


Hemgången, kolla in det stolpskottet?!?!


Detta är bilder från idag innan v i tog tåget tillbaka hem


Visst är Helsingborg fint, jag hade absolut kunnat tänka mig att bo i denna staden, lagom stor, nära till danmark och vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0