Att göra lista

Jag måste börja organisera min tid och göra en lista på alla saker som måste göras innan jag beger mig till Lund. Annars kommer det sluta med att jag springer runt stressad som bara den i sista sekund och ska försöka hinna med allting. Så här har vi listan på de punkter som är högst prioriterade.

[ ] Äta middag med Jon
[ ] Lägga in Office på datorn
[ ] Lägga in Northon virus program på datorn
[ ] Lämna in mina nycklar och kassa på Stena Line
[ ] Tvätta de kläder som ska med första vändan
[ ] Köpa datorväska
[ ] Ringa Sofie & Lisa
[ ] Packa
[ ] Skaffa ett tillfälligt boende, någon som vet ett


Jag har två dagar på mig, och tiden startar nu.

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: tackar..=)

snyggt namn

kram/Moa

2009-01-12 @ 10:04:15
URL: http://konstiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0