HC en grym klubb

Här är lite bilder från gårdagens partajande. Som sagt så var vi på HC, vilket var ett kanon ställe, tre olika dansgolv och ett med live band. Jag har ingen aning om vilka de var men bra  var de.
Innan dess var vi på en förfest  med massa massa folk, jag var visserligen den lilla utbölingen, eftersom jag var den enda turisten på festen resten var nämligen liftvakter allihop.


Me and Louise hemma hos henne, sjöng lite singstar med hennes rumskamrater Mickan och Sara


Sen bar det av till förfesten, detta är en liten bit av den, vi var troligen 30st


Japp HC var det ja och live bandet var grymma, bjöd verkligen på sig själva


And make some place, the girls are in the club


Vi var som tur var inte själva på klubben!!! Verkligen ett toppen ställe som jag rekomenderar till max.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0