Home sweet home

Jag är nu hemma i Varberg igen och ni vet vad man säger "borta bra, men hemma bäst". Jag har visserligen varit riktigt riktigt trött idag och mått ganska dåligt, så jag har inte lämnat huset sen jag kom hem. Men trots det så har jag fått gjort en hel del. Jag har bland annat ringt mina kompisar i Lund efter råd om vad jag bör göra innan jag börjar plugga. Och så har jag fått satt upp mig i bostads kö. Det känns lite jobbigt att börja plugga i Lund utan att ens ha någonstans att bo på. Som tur är har jag gulliga kompisar som jag kan sova hos i början, men man vill ju helst inte känna sig ivägen. Så vi får helt enkelt se hur det går. Jag kan inte göra mera nu i detta läget i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0