Kanon dag

Från en perfekt morgon till en kanon dag! Okej föreläsningen var inte särskilt bra, men han hade varit med om mycket intressant, men som sagt man ska även få det att låta intressant. Jaja efter föreläsningen så gick jag och Kristian i min grupp iväg och lånade datorer på stadsbiblioteket. Han hade varit där innan och visade hur jag kunde skaffa kort till datorerna där helt gratis=) Sen så var det lunchtime och gissa vad.....! Jag har nu ätit falafel för första gången, och det var kanon gott, perfekt för det ligger ett fräscht ställe precis runt hörnet av juridicum där falafel bara kostar 20kr! Kan det bli bättre.

Jag skulle ju visserligen ha varit på stan med Sofie idag, men hon mådde visst inte så bra =( Men men jag har trots det fått shoppat lite ändå, var bara inne i en affär på vägen hem och vips, stod jag i kön med både ett halsband, massa armband och en väska. Fort ska det gå! Jag vet egentligen att det är kläder jag skulle behövt men, jag lovar i mitt huvud finns det flera tusen bra anledningar till det jag har fått shoppat idag, och om jag får säga det själv så är jag riktigt nöjd.


Allt är från KappAhl, väska 149:- halsbandet 99:- och armbanden 69:-

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, nu när du inte kan låna mitt halsband så passade ju detta bra, och en väska med längre länk har du ju pratat om tidigare.

2009-01-16 @ 16:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0