Middag

Idag har jag och Sofie för första gången sen jag kom hit ätit mat tillsammans. Vi bestämmde när jag kom hem att det var dags att gå och handla så vi begav oss till Sveriges vad jag har hört dyraste coop och köpte saker så att vi kunde göra tacos... Mums sitter nu proppmätt och vet att jag har massor att läsa till imorgon så det är bara att ta tag i det med en gång. Och just det ja nu vet jag att det är som en 80tals aerobik instruktör som jag ska delta på temasittningen på lördag.


Japp stökigt nu men gott var det

Kommentarer
Postat av: yvonne

Hahah ja det låter kul. Då skulle du ju sett min o malins "tränings video" vi gjorde i 1:an. Klätt ut oss i 80 tals gymdress och fula oss :P

ha de!

2009-01-21 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0