Morgon morgon

Godmorgon! Idaf känns som en jätte bra dag. Jag har massor inplanerat. Först så har jag en föreläsning och ett semenarie att gå på. Därefter ska jag träffa en kille och skriva på kontrakt för lägenheten som jag har varit och tittat på. Så då blir den min för några månader. Jippie!!!! Efter det så ska jag möta Martina, min grupps huvudfadder och köpa hennes böcker för hela termin ett. Så då kommer jag att ha det avklarat ända fram till nästa termin =)


Detta kommer vara min bästa vän de närmaste 4,5åren. Bortsett från när man måste släpa med sig den överallt. Det är inte så att den väger lite och idag när jag går hem kommer jag även ha femton andra böcker att släpa på. Nej nu är det dags att möta Anna för att ta och gå iväg till Juridicum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0