Vilodagen

Godmorgon! Idag så är man ganska seg, så det ska bli riktigt gött att börja med de riktiga föreläsningarna imorgon och försöka få lite rutiner här nere. Planen för dagen ser ut så här. Jag ska först iväg och titta på en lägenhet som jag om jag nu får den bara får hyra några månader men då har jag åtminstone lite tid på mig att leta något nytt samtidigt. Sen så ska jag troligen iväg och luncha och studera lite tillsammans med några i min grupp.

Gårdagen var lyckad, men jag var ganska trött redan igår men Öges nation var också jätte bra. Dum som jag är så hade jag visst inte med mig mitt antagnings besked, vilket man måste ha för att komma in, men av någon anledning så fick jag komma in ändå =)


Detta är från förfesten, vi var kanon många och man fick nästan slåss om platsen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0