Bakfylla*?!!?*

Bakfull? Nej, som tur är så är jag en av de som inte blir särskilt bakfull (oftast, peppar peppar ta i trä). Jag blir bara allmänt mör i kropp efter en utekväll och det är tur när man bor i Lund i och med att det finns så himla mång roliga partajer på onsdagar och torsdagar.
Idag har jag först en storföreläsning som är en fortsättning på gårdagen och sen dataundervisning. Jag undrar hur många som kommer dyka upp på första föreläsningen?!?! Och hur folk kommer må, som sagt majoriteten av oss nya juridik studerande var på sittningen igår, vilken förresten var grym. Men jag hinner inte lägga upp de bilderna nu så de kommer längre fram under dagen. Så ses senare


Kommentarer
Postat av: Em

Till civilekonom.

2009-03-12 @ 12:51:40
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: Ja, den är riktigt fin faktiskt. Är avundsjuk jag med :/



mvh

2009-03-12 @ 13:30:43
URL: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0