Boende situationen

Idag kom Sophie fram och undrade om jag ville flytta in i en 4:a tillsammans med henne och Fredik från grupp ett. Detta hade verkligen varit kanon tror jag, billig hyra, nära centrum och trevligt sällskap. Vi ska ta och titta på lägenheten nästa vecka och så får vi se. Tyvärr är det isåfall inte inflyttning förrän till mitten av augusti men då har jag kanske iallafall fixat boende till hösten och ett tag framåt.
Så det enda problemet jag har just nu är vart jag ska flytta vid första maj när jag måste flytta ur denna lägenheten. Hmm någon som vet någon som vill hyra ut i andrahand till mig för bara ett litet tag kanske?!?


Kommentarer
Postat av: celebri

Sv: nej tyvärr inte..



Du har en fin blogg jag lägger till dig på bloglovin



Kram

2009-03-23 @ 15:52:02
URL: http://celebri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0