Godmorgon

Hmm det där med att jag skulle åka tidigare till juridicum för att kolla tenta resultaten. Mmmm det hände visst inte men men, jag är på kanon bra humör idag. Ska till och med bli gött att ta min vanliga cykeltur till centrum. Lite frisk luft ska med andra ord göra mig gott.
Jag har dessutuom tänkt att jag ska ta tag i min inlämningsuppgift idag, ska försöka skriva färdigt den innan mina föräldra kommer ner. Vi får se hur det går, men det är mitt (första av säkert många) mål. Ha nu en riktigt bra dag allihop.


Grått tråkigt hår är aldrig uppskattat, hmm ska nog se till att färga det idag
 

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Eller hur! Bort med allt snöslask och fram med solen! ;)

2009-03-10 @ 15:00:47
URL: http://juliastridh.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Grått tråkigt hår är aldrig uppskattat, hmm ska nog se till att färga det idag"



Tycker att du ser riktigt bra ut i det.

2009-03-10 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0