Grymt bra kväll

Igår kväll var jag ute på Ög:s med lite folk som jag inte har festat med sen den första veckan här i Lund. Det var verkligen jätte kul att träffa de igen. Anledningen till att jag inte träffat dem så mycket är att de går i grupp ett och jag i grupp två.
Vi började helt enkelt kvällen med att förfesta hemma hos Elias för att sedan dra oss bort till Ög:s där jag även fick träffat och umgåtts med Sofie och hennes kompisar. Jätte rolig kväll och en fin, bra blandning på folket. Här är lite bilder från förfesten.


Emelie, Nenne, Hanna och Jag, lite fint uppradade


Viktor och Elias, lägenhetens ägare


Hanna och crazy Nenne startade ett eget litet schlagerdansgolv


Elias och söta Emelie


Hanna, Nenne och Frida precis innan vi gick iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0