Halvtids vila

Jag har faktiskt hållit mig till min duktiga plan, jag har både; diskat, tvättat och pluggat. Men jag tar och går ut och springer imorgon istället, jag kanske ska ta en liten promenad med Matilda senare så det får bli dagens motion.
Nu ska jag äntligen äta lite popcorn och kolla på Gossip Girl som lite behlöning till mig själv. Jag har varit lite bitter på min granne Willys, för under hela tiden som jag har bott här så har de bara haft inne micropop och inga vanliga. Jag har kollat hyllan varje gång jag har varit där, men igår kväll så hade de äntligen fått in dem igen, så jag ska äta lite popcorn.

  
Det blev visst lite mycket, hehe

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! Har du hittat 'den blommiga favoriten' till sommaren än? :)

2009-03-25 @ 08:31:07
URL: http://enjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0