Jippie!!!

Dagen har varit kanon! Vädret har varit soligt och varmt och lägenhten var jätte fin, Den ligger ännu mer centralt än vi trodde den har två bakonger en med sol på morgonen och en mad sol på kvällen. Rummen var inte fullt så extremt små som vi trodde, jätte stort vardagsrum, två nyrenoverade jätte fräscha badrum, två ingångar, två stora garderober inne på rummen. Jag kan nog inte begära mer, och hyran är ju som sagt lägre än vad jag äns vågat önska.

Nu på kvällen så har jag tittat på finalen av den rätte för rosing och ops. Förhållandet hon valde höll visst inte utan sprack redan efter en vecka. Man vad kan man vänta sig när man väljer en kille som är 16år yngre än sig själv och bara fyra år äldre än sin egen dotter. Hmm jaja, man har fått se henne ur lite bättre dager genom en del av programmet iallafall och om inte annat så var det ganska bra tv.
"Jag är så glad, om det inte vore för botoxen så hade ni sett att mitt leende gått hela vägen upp hit" Smart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0