Kanon bra dag

  1. Afb (Lunds bostadkö typ) hade spärrat mig igår av någon anledning, men de har nu fixat det och dessutom lyckats lägga tillbaka mig på min riktiga plats i kön igen. Tacka gudarna för att jag inte hamnade sist.
  2. Min långa långa proposition var så lång att den fått en egen samling vilket innebär att jag får låna hem den. Medans de andra måste lägga pengar på att kopiera de sidor som de vill ha. LIte tur i oturen helt enkelt.
  3. Jag har dessutom fått köpt en ny klänning :) och iprincip gått plus på det. Haha hade ett presentkort och fick ut resten i kontanter. Tackar så mycket för klänningen farbror Dag :)
  4. Ska ikväll iväg på premier sittning på Myntha den första de har där någonsin. Och tänka sig Sofie är också bjuden dit, min kompis som jag bodde hos de första veckorna. Så det ska bli kanon skoj.
  5. Och vet ni vad, jag börjar inte förrän klockan ett imorgon med ett seminarium, vilket är så himla mycket roligare än en föreläsning, och sen så är jag ledig på fredag.
  6. Kan det bli bättre?!?!?!? Jo min pojkvän kommer ner på fredag :) Plus att han har med sig ännu mer grejer till mig, jippie...

Kommentarer
Postat av: hennie

hihi hoppas du har kul på sittningen, å glöm inte å ringa mig sen när du börjar bli lite på kanelen;P

2009-03-04 @ 22:34:05
Postat av: sofie

sv: haha tack :D ja hon har grymt snygg klädstil! önskar att ha hade hennes långa hår bara :)

2009-03-05 @ 09:28:10
URL: http://sofiieec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0