Kanon dag

Goddagens! Idag är det jätte fint väder ute så jag och Vidar har varit ute på en lång och go promenad nu på morgonen och fått lite extra energi.
Gårdagens sittning var kanon skoj, den hade värdens drag trots att vi var ganska lite folk. Jag och Sofie tog och klädde ut oss till rosetter tillslut. Så varsin rosa klänning och en stor tyllrosett fram och en bak som vi gjorde under gårdagens eftermiddag. Vi var såpas bra så vi vann pris för bästa kvinnliga utklädda, vilket var kanon skoj. Tyvärr så glömde jag min kamera hemma hmm inte så bra men man kan ju inte vara bra på allt. Som tur är var det en massa andra som tog kort, så jag kan nog lägga upp lite bilder från det längre fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0