Korridorsfest...

Nu har jag fått min söta pojkvän nerskickad med ännu ett tåg, Jippie. Jag har spennderat hela dagen på juridicum och Lunds stadsbibliotek med att leta reda på uppgifter till min inlämningsuppgift. Jag har dessutom fått lånat Sofies gamla inlämnings PM så att jag har en mall på hur min ska vara uppbyggd, så himla gött. Nu så ska jag och Jon iväg till Vidar och Björns korridorsfest för att möta upp de andra och partaja lite. Än så länge har vi ingen viadre plan i och med att Jon inte kommer in på nationerna och inte Kristian heller för den delen pga att han har krånglat till det med sitt nationskort men men. Vi är i trots allt ett riktigt gött gäng som ska partaja så det blir nog bra hur som helst. Hörs imorgon igen... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0