Kunde inte sluta gråta

Igår kväll såg jag och Jon filmen Seven Pounds med Will Smith. Den var hur grym som helst. Jag kan inte komma ihåg när jag grät till en film så mycket senast. Hela filmen var ett stort mysterium, vilket jag gillar och självklart så är det ett stort plus att ha Will Smith som huvudroll, han är trots allt en av världens bästa skådespelare. Detta är en film som passar alla, den är inte hemsk eller rolig men den går långt in i själen. Helt klart en av de bästa filmerna som jag sett på länge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här med att vara vegetarian http://kathrinea.blogg.se/2009/march/10-anledningar-att-bli-vegetarian.html jag är väldigt intresserad av vad DU tycker!

2009-03-09 @ 21:50:53
Postat av: Najnaah

Ne nu har jag hört alldeles för många som sagt att den är bra, nu måste jag se den^^:D



ha en trevlig kväll:)

2009-03-09 @ 21:51:42
URL: http://najnaah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0