Lägenhetsvisning

Jippie! Jag ska nu iväg på lägenhetsvisning, för att kolla på lägenheten som jag och två vänner kanske ska bo i till hösten och framåt. Jag ser jätte mycket fram emot att gå och kolla på lägenheten och framför allt så tror jag att vi tre skulle passa bra att bo ihop. Vi tycker om att ha kul men tar samtidigt studerandet på stort allvar och vill inte att någonting ska gå ut över det.
 Jag måste också bara påpeka att Färjan, som vi såg igår, är nog något av det sämsta jag har sett. Det var så dåligt så att det nästan blev bra, men att de har lyckats bli en andra säsong är sjukt. Hela kanal5:s tv utbud igår handlade bara om förnedrings tv och visst det kan vara kul någongång då och då men, det ger en inte så mycket.


Jag har orkat måla naglarna för en gångs skull, ska vara geisha på fredag så jobbar helt enkelt på förberedelserna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0