Mojito picknick

Hej, hann inte skriva i morse för jag var som sagt tvungen att gå till juridicum idag och dessutom vara där tidigare än vanligt i och med att jag skulle lämna in mitt PM. Sen så skulle vi på en föreläsning om retorik och han som höll den var självklart jätte duktigt i och med att det var hans ämne, så att säga. Men jag gick efter första timman, som han sa finns det inget rätt sätt att tala för språket utvecklas hela tiden och jag tror ändå inte att jag kommer att bli en bättre retoriker genom två timmars mer lyssnande på honom. Just den retoriska biten får allt komma med tiden, vilket jag även tror att den kommer att göra.
Jag ska senare ta och gå och möta Jon på stationen för att sedan gå vidare till en liten mojito picknick med korvgrillande som ett litet firande av att vi lämnat in våra PM. Det blev en picknick i och med att vi vill utnyttja solen så mycket som möjligt. Man får så himla mycket mer energi när solen är framme. Så jag tror att jag ska ta och sätta mig ute och läsa lite istället för att låsa in mig i lägenheten nu.

         
Vad tror ni? om juridiken går åt skogen? rockstjärna kanske?

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej! Ska vi följa varandras bloggar vi Bloglovin'? :)

2009-03-20 @ 14:09:50
URL: http://ccaarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0