Mysdag

Idag har jag och Jon varit inne i centrum och ätit gott på Viggos, ett hamburgar ställe nere vid stationen, vi åt så mycket vi bara orkade men deras hamburgare är så stora att varken jag eller Jon orkade äta upp allt. Men det var kanon gott. Sen så har vi tagit det lugnt och tittat på kanske en av de roligaste tecknade filmerna på länge, Bolt. Verkligen  kanon mysig rolig film från disney. Jag älskar hamstern så titta extra mycket på honom när ni ser denna dunder goa filmen.
Nu bär det av till Anna och Rickards inflyttningsfest, hoppas det blir skoj. Ha nu en bra lördagskväll så hörs vi imorgon igen. Puss puss




Kommentarer
Postat av: Malin

haha Bolt verkar vara en så himla konstig film! Fast jag måste nog se just för att hamstern i bollen är med. :-D

2009-03-22 @ 20:19:51
URL: http://malinojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0