Ny vecka

Nu är det redan en ny vecka, helgen har gott kanon fort, men det tycker jag i och för sig alla dagar gör nu för tiden.
Idag så har vi bara ett seminarium då vi går igen lite uppgifter, vilket är väldigt lärorikt, så det ska bli bra. Planen var att åka in och träffa min tjejvänner vid nio och plugga men när jag vaknade i morse insåg jag ganska fort att det skulle inte hända. Men som sagt jag pluggar ändå bäst när jag är hemma och jag har fått gjort en hel del ändå.

Här är lite roliga händelser till veckan, som tro det eller ej redan är inplanerade:

  • Vinkväll med lite andra tjejer ifrån min gamla klass i Varberg
  • Malmöpartaj
  • Inflyttningsfest hos Anna och Rikard
  • Jon kommer ner (kanske)



Kommentarer
Postat av: caroline

Hej! Ska vi prenumerera på varandras bloggar via Bloglovin? ♥

2009-03-16 @ 19:06:42
URL: http://ccaarolines.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: awu tack så mycket, lägger till dig på direkten! :) annars allt braa? :P

2009-03-16 @ 23:06:26
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0