Pigg och utvilad

Nu efter en hel dags pluggande så ska jag iväg till våran traditionstrerättersmiddag på Malmös nation igen. Det ska bli kanon skoj att träffa de andra och prata om helgens bravader. Men även kanon gott med mat. Jag är absolut värd detta idag, har nämligen pluggat som bara den. Jag har med andra ord bara trettio sidor kvar att läsa på hela nästa veckas litteratur, så jag är ganska nöjd med mig själv. Detta har jag föresten gjort medans grannen har borrat i väggen hela dagen, jag undrar lite vad det kan vara som tar så lång tid att sätta upp, men men bara han slutar med det tills kvällen.
Sov föresten hela 12timmar i natt, vilket antagligen bidrog till all min energi som hjälpte mig med pluggandet idag. Sömn är med andra ord guld värt i en students liv. Hoppas ni också haft en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra pluggat!

Hoppas det fastnar nåt oxå?!

2009-03-01 @ 16:32:24
Postat av: Cristian

Haha, för att de korridorsfesterna jag har varit på har varit helt grymt grymma :) That's why =)

2009-03-01 @ 21:48:29
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0