Super kul

Just nu sitter jag igen här med min bok och framför datorn och ska snart gå och lägga mig, men jag måste bara säga att jag har haft det jätte kul på Vg:s. Trots att jag har jobbat så var det jätte kul. Mysiga, goa människor som jag jobbade med och det kändes till och med riktigt skoj att stå bakom baren. Det går framåt på den fronten iallafall. Så jag har sagt att jag kan jobba i denna metrobaren, som det kallas, vilken är var fjärde vecka. Så nu vet ni var ni hittar mig om fyra veckor hehe.

De var dessutom så snälla så jag kunde gå vid 12 tiden vilket jag egentligen inte kännde för men boken kallade. Och vad ser jag då jo ett helt hav med cyklar, när jag ställde min cykel där stod det två innan. Så min var ju längst in så klart. Jag stod helt still tittade lite vände mig om och börjad gå en tio steg. Framtills att jag kom fram till att jag behöver den där cykeln imorgon. Gick tillbaka hela vägen fram till min cykel, välte en cykel på vägen, vilket en massa folk i den extremt långa kön, vilket vissa tyckte var väldigt kul att påpeka och skratta åt. Lite smått pinsamt men vad skulle jag göra. När jag väl var framme (en timme efteråt eller kanske inte) la jag ner mina vantar och min väska och lyfte min cykel över alla andra. Sen började jag cykla hem, försöker växla ner eftersom att det är uppförsbacke hela vägen hem, men inser väldigt fort att mina växlar har frusit fast på högsta växeln (jag har tre, men ändå). Så själva hem vägen kan jag inte kalla lyckad men kvällen var annars kanon.


Om ni nu undrar om man kan se min cykel, så ge upp. Den syns inte!


Kommentarer
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

sv: taack så mkt :) haft en bra dag?

2009-03-26 @ 01:26:07
URL: http://aboutveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0