Ta hand om mig själv tid

Äntligen har jag fått i mig ett målmat och fått duschat. Man känner sig inte direkt fräsch efter att ha legat sjuk i 2dygn, så när jag ändå var över och handlade passade jag på att köpa både ett par nya skrubbvantar och en bodyskrubb. Ikväll ska jag bara vara så snäll mot min kropp som det bara går, äta massa frukt och juice (har hittat en ny favorit med passionsfruk och kaktusfikon i) och varva tiden med att ligga och läsa Allmän förvaltningsrätt och titta på Gossip Girl säsong 2.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: åh tackså mycket:D jag går också på balett pga konståkningen då:P men gud vad gulligt sagt:)



dina bilder ser ju supermysiga ut:D

2009-03-19 @ 00:03:56
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Linn

Ja, det får jag nog ta och göra =)

Jag kom till Malmö.. men det är inte så långt dit. Första gången :O? Ja, då är det verkligen på tiden ;)

KB är inte mitt favoritställe i Malmö.. men det är upp till var och en jy =)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

2009-03-19 @ 00:35:47
URL: http://mrsg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0