Ursäkta mig, du ställde elefanten på mitt bröst

Varning mycket negativt inlägg!
(läs inte om du inte vill men jag var iallafall tvungen att skriva av mig)
Som sagt jag säger som
Yvonne

Usch efter denna morgonen ska jag nu bara ta och stänga in mig i min lägenhet. När jag väl börjat cykla till juridicum så börjar det självklart att regna så där dyker jag upp trött och sleten och ser ut som en dränkt katt. Sen så på dataundervisningen kollade vi vad för lagar eller lagändringar som vi skulle skriva om på inlämningsuppgiften. Självklart har jag då fått något så torrt ämne som SFS 2004:575 lagen om Europabolag och vilken självklart hade en proposition (ett lagförslag från regeringen) på 270sidor. Jag har än sålänge inte hört någon annan som har haft en så lång proposition, däremot så har jag träffat på en kille som hade en på 26sidor, var finns rättvisan i det??? Och självklart precis när jag har torkat efter andra föreläsningen och ska ta mig hem, visst regnar det då fortfarande, så nu väl hemma ser jag ut som en dränkt katt igen. Nej det får bli slappebyxor här hemma hela dagen. Och planera hur jag ska lyckas sätta mig in i all ny litteratur som jag behöver läsa. Jag som var så nöjd igår med att ha kommit så långt.


          

Kommentarer
Postat av: Pia

härlig dag! haha. stackare :)

2009-03-02 @ 21:30:55
URL: http://attvarapia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0