Varför lär man sig aldrig?

Alltid när man tycker att man har extra gott om tid så får man ändå alltid stressa på slutet, eller som i mitt fall idag prioritera bort något.
Idag börjar jag nämligen inte förrän två timmar senare än vanligt alltså tolv. Jag planerade därför in ett visst antal sidor jag skulle läsa, mejla iväg brev till ett visst antal personer som jag behöver kontakta, blogga, göra mig iordning och steka ägg och bacon. Men självklart så tar man det alldelles för lugnt som vanligt. Och gissa vad som blir bort prioriterat, japp helt rätt, läsningen. Som tur är behöver jag inte ha läst det till idag utan först till imorgon, men man blir ändå lite trött på sig själv. Fast äsch, idag är jag på kanon humör så jag tänker inte låta något dra ner mig... Nej nu måste jag gå så att jag hinner till seminariet....




Hmm lilla jag försökte ta kort utan att få den vanliga glorian som jag alltid får av lampan i taket i denna lägenheten, fast jag var för lat för att flytta datorn... hehe är nog en liten latis dag idag kanske...

Kommentarer
Postat av: Em

Sv: I går var jag på ett aerobic-bas pass men i kväll blir det step dance i stället.



Tack!



Hoppas du får en bra dag!

Kram ,Em

2009-03-04 @ 11:41:30
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: carrie

åå tack! :D väldigt kul att höra! joo pysslade ihop den på egen hand:)

2009-03-04 @ 13:14:20
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0