Vilodags

Det har varit en riktigt bra dag, jag tycker att jag har fått gjort en hel del. Jag har skrivit grunden till mitt PM så nu ska jag bara ändra om i texten och formatera den rätt, mycket duktigt gjort av mig att skriva den redan nu mer än en vecka innan den ska lämnas in. Sen så har jag fått färgat håret, så nu slipper jag ha den där utväxten som jag har burit runt på ett tag nu. Visserligen tycker jag att håret är lite för mörkt men men det ljusnar ganska fort mitt hår så det blir nog bra.
Nu ska jag sätta mig och titta på The City som en liten belöning till mig själv. Så då blir det självklart lite te och mörk choklad till det, lindt mörka med havs salt är kanon god så har ni inte smakat på den så har ni missat något.


Kommentarer
Postat av: Tess-Angelica

Tack så mycket! Din är jätte fin med, hinner inte läsa nu men tittar in igen senare ikväll :)

2009-03-10 @ 20:59:13
URL: http://tessangelica.blogg.se/
Postat av: Terese

Hej, måste bara säga att du har en väldigt fin blogg . :)

2009-03-10 @ 22:37:37
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0