Sommaren i Varberg har redan vaknat!

Dagen har varit låååååååååååååång! Jag vaknade klockan åtta hemma hos Louise och låg och grämde mig för att jag var tvungen att gå hem och städa innan min lillebrors konfirmation. Sen två timmar i kyrkan med bara tre timmars sömn på nacken gjorde inte direkt saken bättre. Nu har släkten precis gått och jag ska försöka ladda om till en nya utekväll.

Dessutom har jag varit lite deppig idag eftersom min kamera försvann igår, anledningen till att ni inte fått några party bilder från igår! Jag som älskade min lilla söta chockrosa vän. Men men jag får väl gå tillbaka till Oscars ikväll och höra med dem igen om de hittat någon! Har försökt ringa dem hela dagen men de svarar tyvärr inte. Jaja nu är det bara till att tuta och köra! Möt mig i dimman!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0