Tröttare än tröttast...

Idag är jag verkligen jätte trött, trots detta måste jag sitta och gå igenom min kursuppgift som ska lämnas in på tisdag. Bläää... Men jag har själv satt mig i denna situationen, så det är bara att bita ihop. Mycket kaffe idag!

Igår var stört kul! Grymt spårad förfest med singstar och massa folk som jag aldrig träffat. Sen bar det av ner till Oscars som också var riktigt roligt! Lagom mycket folk och framförallt rätt folk. Jag kollade även med dem om de hade fått in min kamera men icke sann icke, vilket innebär att det är någon jäkel som har tagit min lille vän och alla mina bilder som ligger på det kortet... 


Såhär känner jag mig just nu och jag vet inte om det är någon bra ide att plugga i sängen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0