Äntligen!

Nu är det äntligen lite julkänsla här i huset =) Granen är framme och pyntad, jag har fått upp tomtarna på mitt rum och snart så ska vi göra pepperkakshuset. Och gissa vad som hänt mina tomtar som har legat i en låda uppe på vintern hela året. Jo de har kommit en liten mus och gnagt på dem, attans mus! Men men som tur som tur var så syns det knappt. Kan man ha en mer julig dag föresten. Kanske?! Men visst blev granen fin?!


Attans många ljus vi satt upp, jag tror det är 140st


Självklart så har vi en tomte, halmbock och grisar under granen!


Detta är mammas lilla prägel på granen i år, en krona i toppen


Och här har vi pappas traditionella samuraj tomte! hmmm...

Kommentarer
Postat av: Johanna

snyggt med en krona i toppen på granen :)

2008-12-21 @ 23:26:20
URL: http://www.metrobloggen.se/jwikblad
Postat av: Kille 24

Tack:)

Vilken Maffig gran!

2008-12-21 @ 23:42:58
URL: http://killes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0