Drygt blogg problem!



Jag har haft lite problem med bloggen idag =( Mina inlägg visas nämligen inte förrän typ sju timmar senare än jag lagt upp dem, vilket är jätte jätte irriterande! Jaja idag har jag jobbat i alla fall, behövdes nämligen mer folk. Så jag började dagen med att åka ner och lämna in en timrapport till Stena Line så de kan skicka vidare dem till göteborg så att jag helt enkelt får min lön. Sen har jag vart i falkenberg hela dagen fram tills nu och serverat ett julbord. Och nu ska jag försöka ha den där glöggkvällen som jag längtat så efter med mina små söta vänner. Och om nu inte bloggen krånglar så kan jag nog ta och lägga upp lite bilder senare ikväll.








Kommentarer
Postat av: Malin

Ja visst är den =) Tyckte den filmen var jättebra.

Mysigt med glöggkväll! :)

2008-12-04 @ 23:36:17
URL: http://bostream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0