Nyårslöfte?!?

Jag har ganska nyligen nu kommit hem från jobbet och jag har varit utan min mobil i nästan ett dygn, eftersom att jag glömde den hemma igår när jag åkte till Jon. Jag känner mig så himla naken utan min mobil, ingen koll på tiden och man kan inte få tag i de man vill för att man inte har några nummer i huvudet. Men nu har jag mitt kära beroende liggandes här ijämte på skrivbordet!

Sitter mest och fördriver tid nu och undrar om jag ska ha några nyårs löften i år över huvudtaget, men jag tror inte det. Jag lär vara ganska dålig på att hålla dem ändå tror jag. Så det får nog räcka med att försöka leva nästa år med tanken; att leva för dagen och att alltid försöka gör det bästa av alla möjligheter och situationer. Mer kan man ju ändå inte göra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0