Så typiskt min familj!


Ikväll har jag och Jon ätit kina mat och när jag kom hem tänkte jag bara ta och lägga in lådan med all mat som jag inte orkade äta i kylskåpet och vad får man se. Jo kylskåpet är proppfullt och då menar jag verkligen proppfullt. Som tur var har vi min mamma som alltid på något höger och vänster lyckas leka lite tetris och få plats med allt i alla fall. Själv hittade jag en liten lucka längst längst upp i mitten för min kina mat, japp där mitt under lampen som ni ser =)
Nepp nu är det lässtund för mig ännu en gång, jag har ju faktiskt lyckats sätta mig in i boken nu. Hörs igen i morgon, då jag kanske är ledig! Sov gott!




Japp det är typiskt min familj det här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe:) hei skjønningnen:) får ikke til å legge deg til som venn her på bloggen... vet du hur man gjør d:)

2008-12-02 @ 00:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0