Här har vi lite bilder från gårdagen!!!

Gårdags kvällen började med middag och ett antal snapsvisor till bandet Varbergs Bois som spelade under hela kvällen och var mycket uppskattade. Sedan bjöds det på kaffe och var lottdragning där jag hade turen att vinna ett presentkort på fiskeexporten på 500kr =) Jag har visserligen bara vart där en enda gång i hela mitt liv, men det lär inte bli några problem att handla upp presentkortet! Sedan togs borden bort och dansen började och självklart så slutade kvällen med natta mat.



Här har vi början av kvällen innan alla bord togs bort, alltså innan allt snurrande och sjungande!




Detta är min goa granne och vän Jannica, vår gamla tråänare Kakan och jag såklart!




Hmm och här har vi någon som inte ville vara med på kort =( Nej snarare någon som kännde för att bjuda lite på sig själv =) Och det var ingen mindre än Berfin som vi fann i påsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0